خدمات طراحی مدل سازی سه بعدی حرفه ای ایده اصلی محصولات را دریافت کرده و آنها را با سبک و کیفیت واقعی واقعی ارائه یا به نمایش می گذارد.

این مدل های سه بعدی کاربرد و هدف خاص یک قطعه خاص از تجهیزات یا مبلمان را نشان می دهند. یک هنرمند یا شرکت سه بعدی نتایجی را ارائه می دهد که حتی کوچکترین جزئیات و مشخصات یک مورد را نشان می دهد تا طراحی و مزایای منحصر به فرد آن را برجسته کند.

از طریق این مدل های سه بعدی، به عنوان مثال، یک صندلی عرشه می تواند با تمرکز بر تمام جنبه های چوبی آن جذاب تر و طبیعی تر شود. این می تواند صندلی را از سایر محصولات مشابه متمایز کند و هویت منحصر به فرد آن را ایجاد کند.

انتخاب سرویس مدلسازی سه بعدی مناسب مشکل است

متأسفانه، انتخاب یک سرویس طراحی مدل‌سازی سه‌بعدی یا شرکت خدمات CAD آسان‌تر از انجام آن است، به‌ویژه اگر نمی‌دانید که آیا ارائه‌دهنده واقعاً می‌تواند وعده‌های خود را انجام دهد یا خیر. اگر شما یک تولید کننده یا بازاریاب هستید، چگونه می توانید تعیین کنید که آیا خدمات از تمام دستورالعمل های شما تا آخرین جزئیات پیروی می کند؟ یک سرویس ممکن است به وعده‌های خود ادامه دهد و نتایج باکیفیت را فقط برای تولید چیزی نیمه دل به شما بدهد.

چه خوب که نیازی به این همه تردید و گرفتاری نیست. حقیقت این است که یافتن یک سرویس طراحی مدل سازی سه بعدی معتبر برای شما بسیار ممکن و شدنی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که 10 سوال مهم زیر را بپرسید و پاسخ به آنها تشخیص اینکه آیا شرکت واقعاً می تواند ارائه دهد یا خیر را برای شما آسان تر می کند.

مطالعه بیشتر: برترین مدل های CAD سال: 2021

1. آیا می توانید مراجع و نمونه کار را ارائه دهید؟

یک سرویس طراحی مدل سازی سه بعدی ماهر و با تجربه، مجموعه ای گسترده و قوی از پروژه های گذشته خواهد داشت که مهارت های آنها را به نمایش می گذارد. آنها همچنین می توانند لیستی از مشتریان را به شما ارائه دهند که می توانید از آنها به عنوان ارجاع استفاده کنید. این فرصت عالی برای شماست تا بررسی کنید که آیا کار قبلی نشان دهنده توجه به جزئیات و سطح مهارت های مورد نظر شما است یا خیر.

همچنین می توانید با پرسش از مشتریان در مورد نقش آنها در این پروژه ها و نحوه برخورد آنها با آنها پیگیری کنید. علاوه بر این، این یک چیز است که ادعا کنید روی یک کمپین در مقیاس بزرگ یک برند بزرگ کار کرده‌اید، زیرا همانطور که می‌دانید، هزاران نفر دیگر نیز روی آن کار کرده‌اند.

خاص باشید و عمیق باشید
اطمینان حاصل کنید که در مورد کارهای خاصی که آنها انجام داده اند و اینکه چگونه توانسته اند این یا آن را انجام دهند سؤال کنید. با آنها به گونه ای صحبت کنید که بتوانید تجربه آنها را عمیق تر کنید. نحوه پاسخگویی آنها به سؤالات شما به شما ایده می‌دهد که چگونه با افراد دیگر کار می‌کردند، چگونه به نیازهای خاص مشتریان خود برخورد می‌کردند، اگر با چالش‌ها روبرو شدند و از انتظارات فراتر رفتند. همه این‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا بفهمید که آیا واقعاً قادر به دستیابی به نتایج مورد نظر شما بوده‌اند یا خیر.

2. آیا تا به حال مشتریان ناراضی یا ناراضی در گذشته داشته اید؟

در حالی که هیچ‌کس نمی‌خواهد رابطه‌ای را شروع کند و انتظار داشته باشد که مشکلی در این مسیر پیش بیاید، اما هنوز مهم است که بدانیم در صورت وقوع چه اتفاقی خواهد افتاد. از ارائه دهنده خدمات بخواهید که به شما بگوید آیا قبلاً مشتری ناراضی داشته است و چگونه با آن برخورد کرده است. مراقب باشید که آیا آنها تقصیر را به تنهایی به گردن مشتری می اندازند، از مشتریان گذشته شکایت می کنند یا به جای آن روی یافتن راه حلی تمرکز می کنند که به نفع هر دو طرف باشد و از آن موضوع درس عبرت بگیرند.

چیزی به نام رابطه بی عیب و نقص کسب و کار و مشتری وجود ندارد، اما باید این اطمینان را داشته باشید که مشکلات فقط جدا شده اند یا به درستی در غیر این صورت به آنها رسیدگی شده است.

3. چه مدت در این صنعت بوده اید؟

برای اینکه بتوانید تخصص یک ارائه‌دهنده خدمات را بسنجید، می‌توانید درباره پروژه‌های مشابهی که روی آنها کار کرده‌اند پرس و جو کنید و از آنها بخواهید درباره رویکردشان صحبت کنند. همیشه قبل از موعد تحقیقاتی انجام دهید تا نظر آنها را در مورد تکنیک های مختلف خاص این صنعت بدانید.

در اینجا فرصتی برای شما وجود دارد که بپرسید آنها چه مدت یک فریلنسر بوده اند. هنگامی که یک سرویس طراحی به عنوان یک فریلنسر تجربه بیشتری داشته باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که قبلاً گردش کار کارآمد و مؤثری را ایجاد کرده باشد. شما می توانید پول و زمان. همچنین اگر این اولین باری است که با یک فریلنسر کار می کنید، مفید است.

اما هرگز نباید به فریلنسرهای مبتدی تخفیف بدهید زیرا آنها می توانند به همان اندازه یا حتی بیشتر برای انجام کار و مدیریت کار به تنهایی مجهز باشند.

4. چند نفر به پروژه ها اختصاص داده شده اند؟

ممکن است بخواهید از ارائه دهنده خدمات طراحی مدل سازی سه بعدی در مورد تعداد هنرمندان یا طراحان سه بعدی مورد نیاز برای یک پروژه خاص بپرسید. این مهم است اگر برخی از وظایف در مقیاس بزرگ مورد نیاز است.

اگر این پروژه های بزرگتر افراد بیشتری روی آنها کار کنند، سریعتر تکمیل خواهند شد. علاوه بر این، همچنین ضروری است که بدانید آیا این سرویس انعطاف پذیر است یا ایده اضافه کردن طراحان بیشتری به یک پروژه خاص باز است. این ممکن است به صرفه جویی در کار کمک کند اگر اتفاقی غیرمنتظره رخ دهد و مدل ها زودتر از حد انتظار مورد نیاز شوند.

5. آیا شما سیاست های امنیتی در محل دارید؟

اگر سازنده‌ای هستید که با طرح‌های ظریف و پیچیده‌ای برای نسخه آینده خود کار می‌کنید، باید بپرسید که آیا ارائه‌دهنده خدمات می‌تواند با موافقت‌نامه عدم افشا یا NDA موافقت کند و امضا کند. اگرچه ممکن است هنوز برای اولین پروژه شما مرتبط نباشد، اما ممکن است در آینده نزدیک مطرح شود.

همچنین برای شما حیاتی است که بدانید آیا سرویس قرار است تمام مواد اختصاصی مانند استانداردهای مدل‌سازی سه بعدی یا دستورالعمل‌های برند را خصوصی نگه دارد. چگونه یک ارائه دهنده خدمات سه بعدی از آن اطمینان حاصل می کند؟ اطمینان حاصل کنید که ضمانت نامه ای مانند یک قرارداد قانونی الزام آور یا ذخیره سازی اختصاصی خصوصی را درخواست می کنید.

6. چه خطوط ارتباطی در دسترس دارید؟

همچنین باید بدانید که در صورت لزوم، چه کسی و چگونه می‌توانید درباره برخی تغییرات صحبت کنید. آیا ارائه دهنده خدمات طراحی مدل سازی سه بعدی سیستم پیام رسانی اختصاصی خود را دارد؟ آیا شماره خاصی به شما داده می شود که بتوانید با آن تماس بگیرید و در مورد پیشرفت کار سوال کنید؟

اگر این سرویس از طریق افراد مختلف از طریق کانال‌های مختلف انجام می‌شود، بهتر است در سپردن پروژه خود به آنها تجدید نظر کنید. این احتمال وجود دارد که اعضای تیم هماهنگی لازم را نداشته باشند و داده ها را در همه جا پراکنده کنند، مانند نتایج میانی در Google Drive و اصلاحات ارسال شده در مسنجر. ایده آل است که یک خط ارتباطی تنها با یک نفر داشته باشید که پروژه شما را از طرف شما مدیریت و مدیریت کند.

7. خدمات طراحی مدل سازی سه بعدی چقدر با تجربه است؟

یکی از حیاتی ترین سوالاتی که قبل از استخدام هر سرویسی باید پرسید، در مورد نوع نتایج و تجربیاتی است که آنها می توانند به میز ارائه دهند. این ممکن است انواع خدمات مدل سازی سه بعدی مانند جواهرات، دکوراسیون منزل یا اتومبیل های مجلل باشد.

البته، همیشه می توانید ابتدا درباره شرکت تحقیق کنید. می توانید نمونه کارها و مطالعات موردی ارائه شده در وب سایت رسمی آنها را مرور کنید. این به شما ایده ای از کیفیت مدل های آنها، انواع خاصی که ایجاد می کنند و مقیاس کلی پروژه های آنها می دهد.

با این حال، نمی‌توانید برای دریافت تمام جزئیات مهمی که نیاز دارید فقط به وب‌سایت تکیه کنید، بنابراین منطقی است که مستقیماً با استودیو تماس بگیرید و در مورد همه چیز یک‌جا بپرسید.

8. هزینه مدل طراحی سه بعدی چقدر خواهد بود؟

در واقع بیهوده است که از یک سرویس طراحی مدل سازی سه بعدی در مورد قیمت کل مدل های سه بعدی بپرسید زیرا به پیچیدگی شی بستگی دارد. همیشه الزامات خاص خود را بیان کنید و طرح های طراحی و نقشه های فنی را ارائه دهید. این به شما ارزیابی مناسبی از حجم کلی و هزینه تخمینی کار می دهد.

مطالب مرتبط: قیمت خدمات CAD و هزینه های طراحی پیش نویس برای شرکت های خدمات آزاد چیست؟

9. آیا شما سیاست های اصلاحی دارید؟

شما هرگز نمی توانید بگویید که در آینده چه اتفاقی می افتد، بنابراین باید از خدمات پیش نویس بپرسید که آیا در صورت نیاز به تغییر طراحی، طرح را تغییر می دهند و این کار چقدر برای شما هزینه دارد. سیاست ها ممکن است متفاوت باشد، بنابراین فراموش نکنید که در این مورد بپرسید.

10. خط گردش کار شما چیست؟

در نهایت برای جلوگیری از ارتباطات نادرست و غافلگیری ناخوشایند، حتماً در مورد خط گردش کار سرویس طراحی مدل سازی سه بعدی سوال کنید. به این ترتیب می‌توانید از آنچه در هر مرحله اتفاق می‌افتد به‌روز بمانید و در صورت نیاز نتایج متوسط ​​را درخواست کنید. همچنین می‌تواند به سادگی دانستن زمان درخواست به‌روزرسانی‌های جدید باشد، زیرا این به نفع هر دو طرف است و به آنها اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد.

این ها 10 بهترین سوالی است که می توانید بپرسید تا ایده خوبی در مورد خدمات طراحی مدل سازی سه بعدی داشته باشید. اکنون، زمانی که آماده مصاحبه با یک طراح احتمالی هستید، می توانید تصمیمات بهتری بگیرید.