فیلم 1917 شرح حال دو سرباز جوان انگلیسی در دوران جنگ جهانی اول است در جایی که شما دقیقا احساس می کنید در سنگرها هستید. دو پسر به نام های Schofield و Blake برای یک مأموریت بسیار ظریف احضار شده اند: عبور از قلمرو دشمن برای تحویل دستوراتی که نتیجه نبردی که در آن جبهه اتفاق می افتد می تواند به آن وابسته باشد. جنگ همان جنگ ’14 -188 است ، اما دقیقاً ما در سال 1917 در فرانسه هستیم. انگلیس ها و آلمانی ها در یک مبارزه با جذابیت که از انتظارات طولانی و فرسوده پیش می رود ، با یکدیگر روبرو می شوند و با برخی از حملات فراگیر ، پویایی که عاشقان درگیر هستند ، روبرو هستند. استراتژی جنگی که آنها خیلی بهتر از نویسنده می دانند.

دانلود فیلم 1917

فیلم 1917 یک فیلم ژانر درام جنگی است ، محصول سال 2019 ، به کارگردانی سام مندس ، با بازی جورج مک کی و دین-چارلز چاپمن.

دانلود فیلم 1917

این فیلم از تجربیات پدربزرگ کارگردان در جنگ جهانی اول الهام گرفته شده است ، که در “زندگینامه آلفرد H. مندس 1897-1991 گفته شده است”.

 

لازم است یک زمینه ارائه شود ، و همچنین از جمع اول شخص استفاده شود ، دقیقاً به این دلیل که به نظر نمی رسد قصد سام مندس آنقدر برای گفتن چیزی باشد اما اول از همه برای ورود به یک سناریو. شدید ، وخیم تر ، فقط به عنوان یک جنگ ، و به ویژه آن جنگ ، می تواند باشد. فرضیه ای که همچنین در ایجاد نقاط قوت و ضعف نقش دارد ، یا اگر محدودیت های پروژه را بخواهیم که موضوعات مختلف ، پر از ایده ها را زیر سوال ببرد ، می خواهیم. بیشتر جنبه فنی دارد ، نه تنها جنبه صرفاً تکنولوژیکی ، بلکه دقیقاً در سطح داستان ، که با طرح دقیق و پیچیدگی و پیچیدگی و مواردی از این دست نمی رود ، تقریباً کاملاً به تجربه واگذار می شود.

ما از ابتدا می دانیم که این مسیر از طریق یک سری پاسگاه ها مشخص می شود که هر دو سرباز باید هر از گاهی به آن برسند ، که در پایان آن دقیقاً انجام مأموریت به آنها اختصاص یافته است. در حین کار ، هدف دیگری به موازات پارابولا اصلی اضافه می شود ، اما انحرافاتی را فراهم نمی کند ، بنابراین به نوبه خود باعث تعجب یا پیچش نمی شود. به نظر می رسد روشن شدن این نکته مناسب است ، زیرا هر کس به شما بگوید که در سال 1917 “کم و زیاد اتفاق نمی افتد” خطر خارج کردن شما از این راه را دارد. از این رو ، سوء تفاهم دوم ، که به این ترتیب ، نمایشی کاملاً بی اساس نیست ، بلکه برای این دقیق و محور نیست ، یعنی مقایسه ، در سطوح مختلف همچون بازی های ویدیویی.

خلاصه و موضوع فیلم سینمایی 1917 :

در فیلم سال 1917 ، روایت فیلم به کارگردانی سام مندس ، از دیدگاه دو سرمایه دار جوان انگلیسی ، شوفیلد (جورج مک کی) و بلیک (دین-چارلز چاپمن) ، یک سال مهم جنگ جهانی اول ، 1917 را روایت می کند. آنها هر دو متعلق به گردان هشتم هستند و قبل از اینکه مناقشه برداری شوند ، اول از همه دوست هستند. بنابراین جای تعجب ندارد که این دو نفر برای انجام یک مأموریت دشوار با یکدیگر انتخاب شده اند: عبور از قلمرو دشمن خصمانه برای ارسال پیام به گردان 1600 مرد ، از جمله برادر بلیک ، جوزف (ریچارد مادن) . با این کار آنها مانع از افتادن سربازان در دام کشنده ای می شوند که توسط دشمنان آلمانی به وجود آمده است. این شرکت در حد ممکن است ، زیرا زمان انجام آن کوتاه است و قلمرو عبور از آن غیرقابل نفوذ است. مسیر آنها از جنوب شرقی است و تجهیزات اصلی آنها نیز مجهز به نقشه و مشعل است. این دو سرباز باید به گردان محاصره شده در نزدیکی اکوست برسند و هشدار ژنرال ارین مور (کالین پیر) را به سرهنگ مکنزی (بندیکت کامبربچ) تحویل دهند.
این دو شروع به یک ماموریت انتحاری می کنند ، که در آن آلمانی ها و زمان دشمنان قسم خورده خود هستند. علی رغم اینکه دوستی آنها از مشکلاتی که در این مسیر به وجود آمده است ، فشار می آورد ، آیا بلیک و شوفیلد می توانند پیام را قبل از اینکه خیلی دیر شود تحویل دهند؟

 

بررسی فیلم 1917 :

فیلم 1917 کاملاً در پیانوسکوئنزا اتفاق می افتد ، اگرچه در پست ها دوباره ساخته شده است ، بنابراین نتیجه کار نوع سینمایی کمتری است ، اگر بتوانیم چنین بگوییم. این بدون شک یکی از دلایلی است که تمایل به درک یک محصول از این نوع به روشی متفاوت وجود دارد ، با یک فرض کمی کوتاه بینانه خراب می شود و این امر غواصی را به عنوان یک حق انحصاری بازی ویدیویی تبدیل می کند. برعکس ، فیلم مندز سعی دارد با استفاده از اقدامات و ترفندهایی که با هم رقابت می کنند ، و اینکه چقدر با آنها رقابت می کنند ، ما را به سمت خود بکشد. روشن است ، با کمک ابزارها ، هنوز هم امکان متن سازی کردن ، یعنی گرافیک رایانه و به طور کلی مصارف مصنوعی که بعد از تولید مداخله می کنند ، دشوار است ، اما به همین دلیل نمی توان آن را به عنوان الهام از ویدئو بازی تعریف کرد. در این راستا ، کافی است به تصحیح ترکیب های مختلف تصویر ، که به جای ویرایش ، شکل زنده ای می بخشد ، اشاره کنیم. یک کار پر زحمت از عکاسی ، که شامل مؤلفه های دیگری مانند نورپردازی نیز می باشد ، که به دلیل پویایی عمل بسیار پیچیده است.

 

منبع محتوا دالفک