خدمات مارکتینگ توسط انواع آژانس تبلیغات دیجیتال در بستر شبکه های اجتماعی و یا وب ارائه می شود. این خدمات شامل سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، طراحی وب سایت، ایمیل ماركتينگ، ویدیو مارکتینگ، تولید محتوا، گوگل ادز، کمپین های تبلیغاتی و غیره است. تصمیم اینکه چه ترکیبی از این خدمات می تواند باعث جذب حداکثری مخاطبین شما و افزایش فروش شود می تواند موضوعی چالش برانگیز باشد. انتخاب مناسب ترین روش تبلیغات می تواند شما را چند گام به جلو هدایت کند و رشد برند شما را در مدت کوتاه تری افزایش دهد.

این نتیجه گیری نیازمند تحقیقات بازار گسترده و دقیق است تا مشخص شود مخاطبین شما بیشتر وقت خود را در چه پلتفرم هایی می گذرانند. به همین دلیل سپردن این مسئولیت به یک آژانس خدمات مارکتینگ معتبر می تواند از دغدغه های شما در این مسیر پرچالش کم کند و شما را سریعتر به اهدافتان برساند. هم اکنون پرسشی که مطرح می شود این است که بهترین شرکت مارکتینگ برای پیشبرد اهداف کسب و کار شما چه شرکتی است؟ این شرکت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

خدمات مارکتینگ

بهترین شرکت مارکتینگ تهران

شرکت مارکتینگ لوتوس با بیش از 15 سال تجربه در زمینه بازاریابی و برخورداری از برترین متخصصین ایران، کسب و کار شما را مورد ارزیابی قرار می دهد و مناسب ترین پلن فروش و بازاریابی را بر اساس نیازهای شما ارائه می کند. ماركتينگ در تمام مراحل فروش و ارائه خدمات یک کسب و کار ضروری است. امروزه، محتوا و بازاریابی دیجیتال آنقدر رایج است که مصرف کنندگان به آن به عنوان راهی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برندها نگاه می کنند. خیلی از افراد به محض آنکه نام برند شما را می شنوند به دنبال نام شما در گوگل یا شبکه های اجتماعی می گردند. مخاطبین با بررسی محتواهای ارائه شده توسط شما و نظر بقیه مشتریان، درباره خرید محصولات شما تصمیم می گیرند.

ما در لوتوس با استفاده استراتژیک از انواع پلتفرم ها، شبکه های اجتماعی و کمپین های تبلیغاتی به شناسایی مخاطبان شما، برقراری ارتباط با آنها، آگاهی سازی بیشتر برند شما و افزایش وفاداری مخاطبین به برند می پردازیم. تیم مارکتینگ منیجر لوتوس با ارائه مشاوره حرفه ای و نتیجه محور و ارائه خدمات با کیفیت با منصفانه ترین قیمت ها، به برندسازی کسب و کار شما کمک کرده و فروش و درآمد شما را افزایش می دهد.

بهترین شرکت مارکتینگ

اصول مدیریت مارکتینگ

مدیریت مارکتینگ شامل تجزیه و تحلیل بازار هدف و نیاز مشتریان به منظور ارائه بهترین پلن بازاریابی دیجیتال است. در دهه 60 میلادی، ای جروم مک کارتی 4 بخش اصلی بازاریابی را ارائه کرد که شامل محصول مورد نظر، قیمت آن، مکان مورد نظر برای فروش آن و گسترش محصول با استفاده از تبلیغات است. اساساً، این 4 بخش نحوه تعامل بازاریابی با هر مرحله از کسب و کار شما را نشان می دهد. در مدیریت ماركتينگ بایستی به هر 4 بخش توجه کافی داشت.

در این میان، پرسش های چالش برانگیزی شکل میگیرند که پاسخ به آنها شما را به دستیابی به اهداف نهاییتان نزدیک تر می کند. به عنوان مثال، مخاطبین هدف شما چه کسانی هستند؟ آیا بازاری مناسب برای این محصول وجود دارد؟ چه نوع پیام هایی فروش محصول را افزایش می دهد؟ بهترین پلتفرم ها چیست؟ مخاطبین شما درباره محصول چه فکر می کنند، و چه سوالات یا دغدغه هایی دارند؟ ما در شرکت مارکتینگ لوتوس به شما کمک خواهیم کرد به تمامی این پرسش ها پاسخ داده و بهترین راه را انتخاب کنید.