به گزارش solidworks.com: آیا شما یک طراح مکانیک یا یک مهندس محصول هستید که در حال حاضر از SOLIDWORKS® برای طراحی سه بعدی استفاده می کنید؟ آیا آماده استفاده از شبیه سازی برای بهبود عملکرد و کشف بهترین جایگزین های طراحی برای نوآوری محصولات جدید هستید؟ سپس این مجموعه مکان مناسبی برای کمک به شما در برداشتن گام بعدی است.

شروع به کار با شبیه‌سازی در پلتفرم 3DEXPERIENCE® مجموعه وبینارهای ماهانه ما است که رویکردی در تالار شهر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیشنهادات Dassault Systèmes ارائه می‌کند. این مجموعه هیجان انگیز شما را در فرآیند گام به گام شروع سفر شبیه سازی خود در پلتفرم 3DEXPERIENCE راهنمایی می کند. ویدئوهای آموزشی کوتاه گردش کار شبیه سازی جلسه تعاملی نمایش زنده توسط کاربران متخصص را دنبال می کند.

با نمایش دوچرخه الکتریکی فوق العاده جالب، به شما نشان خواهیم داد که چگونه عملکرد ساختاری، سیال، حرارتی، الکترومغناطیسی و حرکتی محصولات را ارزیابی کنید تا طرح های بهتری را سریعتر نوآوری کنید. ابزارهای شبیه سازی هدفمند به شما کمک می کنند تا به سرعت بر چالش های مهندسی غلبه کنید تا تلاش های توسعه محصول خود را تا حد امکان کارآمد کنید.

شبیه سازی آسان شد

شبیه سازی می تواند در برنده شدن معاملات جدید در محیط فروش امروزی بسیار مهم باشد. متأسفانه، استفاده از بسیاری از محصولات نرم افزاری تحلیل المان محدود (FEA) بسیار دشوار است، مگر اینکه شما یک متخصص بسیار آموزش دیده باشید. به علاوه، محدودیت در عملکرد و قدرت محاسباتی پذیرش FEA را در بخش های اصلی طراحی و مهندسی فلج کرده است.

نظرسنجی انجام شده توسط Tech-Clarity (نگاه کنید به نمودار بالا) نشان داد که شرکت های با عملکرد برتر تقریباً به کیفیت محصول، قابلیت اطمینان و عملکرد اهمیت می دهند.

مشخص است که چرا.

شبیه سازی می تواند مستقیماً بر کیفیت محصول تأثیر بگذارد زیرا می توانید شکست های احتمالی را در مراحل اولیه طراحی شناسایی کرده و از آن جلوگیری کنید. قابلیت اطمینان بهبود می‌یابد زیرا مطمئن می‌شوید که محصولتان قبل از انجام آزمایش‌های فیزیکی و تولید، مطابق طراحی رفتار می‌کند. و از آنجایی که عملکرد محصول را می توان با شبیه سازی به صورت دیجیتالی آزمایش کرد، می توانید استحکام و سفتی طرح های خود را به حداکثر برسانید و در عین حال وزن و مواد استفاده شده در محصول خود را به حداقل برسانید.

طراحی حدس و گمان را حذف کنید

هدف SOLIDWORKS ارائه یک نمونه کار شبیه سازی مقیاس پذیر برای همه، از جمله دانش آموزان، طراحان، مهندسان، و متخصصان سطح بالا FEA است. این پلتفرم راه را با مجموعه محصولات 3DEXPERIENCE Works Simulation هموار می کند.

شبیه سازی بسیاری از حدس و گمان ها را از طراحی خارج می کند. پاسخ‌های طراحی مبتنی بر داده‌ها را ارائه می‌کند که راهنمایی قابل اعتمادی را از ابتدای فرآیند توسعه محصول ارائه می‌کند. شبیه سازی به طور موثر سوالات متعددی را در مورد طراحی محصول شما حتی قبل از اینکه نمونه های اولیه فیزیکی و آزمایش انجام شود، کشف کرده و به آنها رسیدگی می کند. سوالات معمولی عبارتند از:

• آیا کار خواهد کرد؟

• آیا می توان آن را مونتاژ کرد؟

• اگر افتاد؟

• آیا به اندازه کافی قوی است؟

• دوام خواهد داشت؟

• آیا بیش از حد گرم می شود؟

• آیا می توان آن را ساخت؟

در مورد قابلیت‌های اصلی، بهترین شیوه‌ها و برنامه‌های هدف ارائه شده توسط 3DEXPERIENCE Works Simulation مبتنی بر ابر، یک مجموعه چند رشته‌ای که در SOLIDWORKS ادغام شده است، آشنا خواهید شد.